Asiakaspalvelukoulutus

Kehitä omaa ja työpaikkasi palveluosaamista Palveluosaajapassilla

Asiakaspalvelukoulutuksessa laadukkaan palvelun perusasiat viilataan kuntoon.

Laadukkaan asiakaspalvelun perusasiat ovat kaikilla aloilla samat. TAKKissa kehitetyssä asiakaspalvelukoulutuksessa eli Palveluosaajavalmennuksessa nuo asiat viilataan kuntoon. Asiakaspalvelukoulutukseen kuuluu keskeisenä työn ohessa suoritettava kehittämistehtävä. Tehtävässä asiakaspalveluajattelu konkretisoidaan ja viedään osaksi yrityksen jokapäiväistä toimintaan.

Koulutuksesta saatava Palveluosaajapassi on asiakkaalle merkki siitä, että yritys panostaa palveluun, ammattilaiselle kuittaus palveluosaamisesta ja yritykselle eräänlainen laatumittari. Palveluosaajakoulutuksia järjestetään räätälöidysti yritysten tarpeisiin.

Ota yhteyttä, mietitään juuri sinun yrityksellesi sopiva palveluosaajavalmennus!

Koulutuspäällikkö Eija Järvilahti, puh. 044 7906 305
Kotityö-, puhdistus- ja tekniset terveyspalvelut

Koulutuspäällikkö Kati Aimonen, puh. 044 7906 379
Sosiaali- ja terveysala

Koulutuspäällikkö Rosa Hyvönen, puh. 044 7906 428
Liiketalous ja kaupan ala

Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@takk.fi