Miten nostaa SOTE-asiakas keskiöön? -seminaari 23.11.

26.09.2017

Uusi toiminta- ja johtamiskulttuuri sosiaali- ja terveyspalveluihin.

Yhteistyössä muiden organisaatioiden kanssa Osaamisen kehittämisfoorumi OKF esittelee suomalaisen työelämän hyviä käytäntöjä.

SOTE-asiat siirtyvät 1.1.2020 kunnilta maakunnille. Muutos tarjoaa erityisesti julkisille sosiaali- ja terveyspalveluille haasteen yhdessä tekemiseen ja palvelujen kehittämiseen.

Jaakko Valvanne on Tampereen yliopiston geriatrian professori. Hän on vuosia peräänkuuluttanut iloista vallankumousta vanhusten palveluihin.

HM Piia Tienhaara on työskennellyt Tampereen yliopistossa tutkimus-, kehitys-, koulutus- ja arviointihankkeissa erityisosaamisalueinaan johtamisen ja palvelujen kehittäminen.

FT Jari Pirhonen työskentelee tutkijana Tampereen yliopistossa ja Gerontologian tutkimuskeskuksessa. Väitellyt hyvän elämän edellytyksistä vanhojen ihmisten hoivakodeissa: http://tampub.uta.fi/handle/10024/101042

Ohjelma

12.30 Omakustanteinen lounas opiskelijaravintola Nastassa. Ruokalista: juvenes.fi/nasta

13.30 Avaussanat

13.40 Professori Jaakko Valvanne: Millä tavoin nostamme asiakkaan keskiöön?

15.00 Kahvi- ja verkottumistauko

15.30 Projektiasiantuntija Piia Tienhaara: Kokemuksia palvelujen kehittämisestä asiakkaiden kanssa.

16.00 Tutkija Jari Pirhonen: Näkyvä vai näkymätön?

17.00 Loppukeskustelu

17.30 Tilaisuus päättyy

Aika ja paikka

Tilaisuus toteutetaan myös webinaarina. Linkki annetaan seminaarin lähestyessä alla mainitun ilmoittautumislinkin ohjelmakuvauksessa.

Ilmoittautumiset 17.11.2017 mennessä, jäsenyystiedot ja viimeisimmän tilaisuuden luentokalvot: http://tinyurl.com/OKFoorumi

Kirjautumalla OKF:n jäseneksi saat sähköpostiisi ennakkotiedot tilaisuuksistamme. Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton, mutta edellyttävää ennakkoilmoittautumista. Tilaisuuteen mahtuu enintään 66 henkeä.

Tule mukaan jaostoimintaan

Suomen Laatuyhdistys ry:n jaostoiminnassa on mukana suuri joukko kokeneita laadun ja toiminnan kehittämisen ammattilaisia useilta eri toimialoilta ympäri Suomea. Jaostoiminnassa verkottuu, viisastuu ja viihtyy.

Lisätiedot

Jaos- ja asiakkuusjärjestelmäpäällikkö Minna Huomo, puh. 0400 230 756
minna.huomo@laatukeskus.fi
Suomen Laatuyhdistys ry

Tervetuloa!

<- takaisin uutislistalle