EI ENÄÄ VALIKOIMISSA. TUTUSTU SAMANTYYPPISEEN KOULUTUKSEEN: Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Suosittelua tuottava asiakaskokemus ja myyntiosaaminen -valmennuksessa kirkastetaan yrityksen asiakaspolut sekä hiotaan henkilöstön palvelu- ja myyntiosaaminen kuntoon. Valmennuksessa käytettyjen menetelmien avulla yrityksen strategia viedään käytännön tasolle ja vahvistetaan työnimua sekä myyntiä.

Tuloksena osallistujat oppivat aktiiviseen asiakaskuunteluun, toiminnan jatkuvaan parantamiseen sekä myyntiä ja lisäarvoa tuottavaan palvelukokemukseen. Kehittämisen työkaluna hyödynnetään Impact Canvas®-työkalua.

Valmennuksen tavoitteena on

  • auttaa näkemään työpaikan asiakaspalvelun vahvuudet ja kehittämiskohteet sekä löytämään niihin ratkaisuja
  • innostaa havainnoimaan uusia palvelutarpeita, joilla edistää myyntiä sekä tekemään uusia villejäkin, mutta taloudellisia toteutuksia
  • lisätä suosittelua tuottavaa asiakaskokemusta asiakaspolun kaikissa vaiheissa
  • huomata oma rooli oman työpaikan suosittelijana.

Valmennuksen kesto on 4–5 kuukautta sisältäen ideoivaa työskentelyä, ohjattua valmennusta työpajoissa sekä palvelupolkuun liittyviä välitehtäviä. Loppuseminaarissa osallistujat esittelevät palvelupolun timantit ja uudet avaukset.

Sisältö

• Kick Off -starttipäivä
• Asiakaspalvelupolku ja Impact Canvas -paja
• Suosittelua tuottava asiakaskokemus -paja
• Myyntiosaaminen – ideasta käytäntöön -paja
• Toiminnan jatkuva parantaminen & nopeat kokeilut -seminaari

Valmennus räätälöidään aina työpaikkakohtaisesti ja sitä järjestetään tilauksesta. Valmennuksen sisältö ja pajojen ajankohdat tarkennetaan yhdessä asiakkaan kanssa. Kysy lisää ja mutoillaan teille sopiva kokonaisuus!

Alkavat koulutukset

Ei alkavia koulutuksia.