Kurssilla saat uusia ja käyttökelpoisia ideoita työpaikkasi asiakaspalvelun laadun parantamiseen.

Sisältö
  • Palvelun laadun osatekijät
  • Asiakkaan palvelupolku – Onnistuneet asiakaskohtaamiset
  • Asiakaskokemuksen kehittäminen
  • Palautteiden kerääminen, asiakaskuuntelu
  • Haastavat tilanteet ja niiden ratkaisu
Ajankohta

01.01.2017—31.12.2017

Paikka

Valtatien kampus, Tampereen valtatie 15, 33100 Tampere

Hinta
Osallistumismaksu: 150 €

(veroton hinta 120,97 € + alv 24 %).

Hakeutuminen
Hakuaika: 01.01.2018—06.12.2018

Ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumislomakkeella pyydetään täydelliset henkilötiedot; tiedot annetaan suojatussa yhteydessä ja ne tallentuvat oppilaitoksen tietojärjestelmään. Tarkemmat tiedot henkilötietojen käyttämisestä rekisteriselosteessa. Osallistumismaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä. Kuitin maksusta saa erikseen pyydettäessä sihteeriltä.

Ilmoittautumalla ja maksamalla kurssin hyväksyt TAKKin peruutusehdot. Ilmoittautuneille lähetetään ohjeet osallistumiseen sähköpostitse noin viikkoa ennen kurssin ajankohtaa.

Hakulomakkeeseen

Lisätiedot

Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!
TAKK Tampereen Aikuiskoulutuskeskus
Kouluttaja Tea Nikkilä, puh. 044 7906 429
Kouluttaja Hanna Jouppila, puh. 044 7906 149
Lisätiedot ilmoittautumisesta ja verkkomaksamisesta
Sihteeri Anni Hanhineva, puh. 044 7906 679
Sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi@takk.fi

Peruutusehto

Osallistumisen peruuttaminen tulee tehdä 14 päivää ennen kurssin alkua. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista hyvitämme 50 % kurssin hinnasta. Mikäli ilmoittautumista ei peruta ollenkaan tai se perutaan kurssipäivänä, emme hyvitä maksua.
Mikäli kurssi peruuntuu tai keskeytyy oppilaitoksesta aiheutuvasta syystä, palautetaan kaikki maksut täysimääräisinä. Oppilaitos ei vastaa peruutuksista mahdollisesti aiheutuvista muista osallistujan lisäkuluista. Kurssin peruuntumisesta ilmoitetaan sähköpostitse tai tekstiviestillä.

Lue lisää