Asiakaspalvelukoulutus
Laadukkaan asiakaspalvelun perusasiat ovat kaikilla aloilla samat. TAKKin asiakaspalvelukoulutuksissa viilataan asiakaspalvelu ja asiakaskokemus kuntoon.
          
            
          
        Kehitä omaa ja työpaikkasi palveluosaamista
Tervetuloa syventämään asiakaspalveluosaamista ja kehittämään asiakaskokemusta!
TAKKin asiakaspalvelukoulutuksista hyötyvät luonnollisesti asiakkaat, mutta ennen kaikkea asiakaspalvelun ammattilaiset ja organisaatiot.
Tarjolla on keinoja asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun laadun parantamiseen. Vuorovaikutustaitoihin, ongelmanratkaisuun ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseen vihkiytyminen auttavat kehittämään palveluita asiakaslähtöisesti, luomaan parempia palveluprosesseja ja parantamaan asiakaskokemusta.
Asiakaspalvelukoulutukset
Haetaan ...
    
    Ota yhteyttä, mietitään juuri sinun yrityksellesi sopiva palveluosaajavalmennus!
Kauranen Kati
    yrityspalvelupäällikkö
    Puh. +358447906379
    kati.kauranen@takk.fi
    
      TAKK yrityspalvelu
    
    Lähetä viesti
  Hyvönen Rosa
    yrityspalvelupäällikkö
    Puh. +358447906428
    rosa.hyvonen@takk.fi
    
      TAKK yrityspalvelu
    
    Lähetä viesti
  
                  Tilaa uutiskirje!