Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelukoulutus

Laadukkaan asiakaspalvelun perusasiat ovat kaikilla aloilla samat. TAKKin  asiakaspalvelukoulutuksissa viilataan asiakaspalvelu ja asiakaskokemus kuntoon.

Kehitä omaa ja työpaikkasi palveluosaamista

Tervetuloa syventämään asiakaspalveluosaamista ja kehittämään asiakaskokemusta!

TAKKin asiakaspalvelukoulutuksista hyötyvät luonnollisesti asiakkaat, mutta ennen kaikkea asiakaspalvelun ammattilaiset ja organisaatiot.

Tarjolla on keinoja asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun laadun parantamiseen. Vuorovaikutustaitoihin, ongelmanratkaisuun ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseen vihkiytyminen auttavat kehittämään palveluita asiakaslähtöisesti, luomaan parempia palveluprosesseja ja parantamaan asiakaskokemusta.

Asiakaspalvelukoulutukset

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Kauranen Kati
yrityspalvelupäällikkö
Lähetä viesti
TAKK yrityspalvelu
Hyvönen Rosa
yrityspalvelupäällikkö
Lähetä viesti
TAKK yrityspalvelu