Asiakaspalvelukoulutus

Laadukkaan asiakaspalvelun perusasiat ovat kaikilla aloilla samat. TAKKin  asiakaspalvelukoulutuksissa viilataan asiakaspalvelu ja asiakaskokemus kuntoon.

Kehitä omaa ja työpaikkasi palveluosaamista

Tervetuloa syventämään asiakaspalveluosaamista ja kehittämään asiakaskokemusta!

TAKKin asiakaspalvelukoulutuksista hyötyvät luonnollisesti asiakkaat, mutta ennen kaikkea asiakaspalvelun ammattilaiset ja organisaatiot.

Tarjolla on keinoja asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun laadun parantamiseen. Vuorovaikutustaitoihin, ongelmanratkaisuun ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseen vihkiytyminen auttavat kehittämään palveluita asiakaslähtöisesti, luomaan parempia palveluprosesseja ja parantamaan asiakaskokemusta.

Asiakaspalvelukoulutukset

Ota yhteyttä, mietitään juuri sinun yrityksellesi sopiva palveluosaajavalmennus!

Kauranen Kati
yrityspalvelupäällikkö
Puh. +358447906379
TAKK yrityspalvelu
Lähetä viesti
Hyvönen Rosa
yrityspalvelupäällikkö
Puh. +358447906428
TAKK yrityspalvelu
Lähetä viesti
Järvilahti Eija
koulutuspäällikkö
Puh. +358447906305
Asiakaspalvelukoulutus, Puhdistus- ja kotityöpalvelut, Turvallisuus
Lähetä viesti
Tilaa uutiskirje!

Valitse kiinnostavat aiheet ja tilaa!