Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu

Innostavassa ja käytännönläheisessä valmennuksessa lähtökohtana on oman työpaikkasi palvelun kehittämisidea, jota viet eteenpäin asiantuntijoiden ohjauksessa.
Parannat asiakasymmärrystäsi, perehdyt palvelumuotoilun menetelmiin ja viet eteenpäin omaa kehityshankettasi. Opit hyödyntämään palvelumuotoilu- ja Lean-työkaluja asiakasymmärryksen kehittämisessä. Kehittämisen kohteena voi olla tuote tai palvelu, josta haluat saada entistä toimivamman ja myyvän.
Valmennus soveltuu henkilöille, jotka ovat motivoituneita kehittämään oman yksikkönsä palveluita yhdessä asiakkaiden ja työkavereiden kanssa.
Toteutus
Valmennus sisältää neljä valmennuskertaa ja seminaaripäivän. Valmennuksen kesto on noin viisi kuukautta ja se toteutetaan oppisopimuksella.
Valmennuspäivien aikana työskennellään tiiviisti ja vuorovaikutteisesti. Väliajan tehtävillä kehitetään konkreettisesti oman työpaikan palveluita yhdessä muun työyhteisön kanssa ja opitaan samalla palvelumuotoiluprosessi.
Valmennuksessa suoritetaan Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -tutkinnon osa liiketoiminnan ammattitutkinnosta.
Sisältö
- Palvelumuotoilun KICK-OFF
- Asiakaskuuntelu palvelupolun kehittämisessä
- Asiakaspolut kokonaisvaltaisen palvelun kehittämisessä
- Palveluiden ja sisäisten prosessien kehittäminen leanisti palvelumuotoilun menetelmin
- Kehittämisprojektien esittely.
Valmennusta toteutetaan myös tilauksesta yrityksille ja muille organisaatioille. Kysy lisää!
Alkavat koulutukset
Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu -valmennus, Liiketoiminnan ammattitutkinto, osa (oppisopimus)
Tutkintokoulutus Oppisopimuskoulutus
Ajankohta:
21.10.2025—26.3.2026
Hakuaika:
28.3.2025—26.9.2025
|
||
Lähde kehittämään työpaikkasi asiakaskokemusta palvelumuotoilun keinoin! Palvelumuotoilu on tehokas tapa parantaa asiakaskokemusta ja lisätä palveluiden arvoa. Valmennus tarjoaa sinulle mahdollisuuden syventyä palvelumuotoilun prosessiin, menetelmiin sekä työkaluihin, jotka auttavat sinua kehittämään työpaikkasi palvelua, tuotteita tai sisäisiä toimintamalleja asiakasta kiinnostavaksi ratkaisuksi. TavoiteValmennuksen hyödyt
Koulutuksen aikana suoritetaan Liiketoiminnan ammattitutkinnosta tutkinnon osa Asiakaskokemuksen kehittäminen ja palvelumuotoilu 60 osp. KohderyhmäValmennus on suunnattu kaikille, jotka haluavat syventää osaamistaan palvelumuotoilussa ja haluavat kehittää asiakaslähtöisiä palveluita sekä parantaa organisaationsa kilpailukykyä. Koulututus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena. Oppisopimuksessa työajan tulee olla keskimäärin vähintään 25 h/vko. Myös yrittäjille voidaan tehdä oppisopimus. Ajankohta21.10.2025—26.3.2026 PaikkaLähiopiskelupäivät pidetään TAKKin Nirvan kampuksella, Kurssikeskuksenkatu 11, Tampere HintaOppisopimuskoulutuksena koulutus on maksuton. SisältöKoulutus sisältää 5 innostavaa valmennuspäivää (klo 9-15). Ti 21.10.2025
Ti 25.11.2025
Ti 13.01.2026
Ti 17.02.2026
To 26.3.2026
ToteutusPalvelumuotoilun projektityöskentelyn eteneminen
HakeutuminenHakuaika: 28.3.2025—26.9.2025Hae koulutukseen alla olevalla lomakkeella.
It seems that You are from outside EU. Non EU-students are eligible to apply for tailor-made vocational programs. The non-EU programs are always done in collaboration with a local partner. Read more. LisätiedotKouluttaja Tea Nikkilä Kouluttaja Marja Sillanpää Oppisopimusasiat
|
||
