Asiakaspalvelun turvallisuuden perusteet
Asiakaspalvelun turvallisuuden perusteet -koulutus antaa itsevarmuutta ja valmiuksia toimia haastavissa uhka- ja poikkeustilanteissa. Koulutuksessa opitaan tunnistamaan asiakaspalvelutilanteiden turvallisuusriskit ja toimimaan ennaltaehkäisevästi. Turvallinen työympäristö ja turvallisuusasioiden hallinta lisäävät myös työhyvinvointia.
Kohderyhmä
Koulutus sopii työpaikoille, joissa kohdataan asiakaspalvelutilanteissa turvallisuutta uhkaavia tilanteita.
Toteutus
Koulutus toteutetaan oppisopimuksella. Oppisopimus edellyttää, että osallistujan työaika on keskimäärin vähintään 25 tuntia viikossa.
Koulutuksessa suoritetaan turvallisuusalan perustutkinnon paikallinen tutkinnon osa (15 osp).
Opiskelijalle laaditaan HOKS, henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma.
Sisältö
Sisältöä voidaan räätälöidä työpaikan toimintaan.
- Asiakaspalvelun turvallisuus
- Haastavat asiakas- ja vuorovaikutustilanteet
- Työntekijän toimivaltuudet
- Viranomaisyhteistyö onnettomuus- ja poikkeustilanteissa
- Toiminta erityis- ja hätätilanteissa
- Raportointi ja jälkihoito
- Käytännön harjoitukset
- Oman työn turvallisuuteen liittyvä kehittämistehtävä.
HUOM! Koulutusta järjestetään vain tilauksesta yrityksille ja yhteisöille. Kysy lisää!
Alkavat koulutukset
Asiakaspalvelun turvallisuuden perusteet, turvallisuusalan perustutkinto, osatutkinto (oppisopimus)
Tutkintokoulutus Oppisopimuskoulutus
Ajankohta:
9.10.2024—19.2.2025
Hakuaika:
1.5.2024—2.9.2024
|
||
Ajankohta9.10.2024—19.2.2025 HakeutuminenHakuaika: 1.5.2024—2.9.2024Sähköinen hakulomake It seems that You are from outside EU. Non EU-students are eligible to apply for tailor-made vocational programs. The non-EU programs are always done in collaboration with a local partner. Read more. LisätiedotKoulutuspäällikkö Eija Järvilahti puh. 044 7906 305, eija.jarvilahti@takk.fi Turvallisuusalan koulutussuunnittelija Sami Heino puh. 044 7906 671, sami.heino@takk.fi Oppisopimusasiat Koulutusatarkastaja Maiju Aro puh. 044 7906 411, maiju.aro@takk.fi |
||